Nyt fra Valgmeningen

Formandens indlæg

I skrivende stund (december) lurer truslen fra covid-19 stadig, og der rumsteres atter med begrænsninger i vores muligheder for udfoldelse, men forhåbentlig bliver foranstaltningerne ikke af samme omfang som i 2020.

Generalforsamling i 2022 afholdes den 17. marts og forslag fra medlemmerne, til behandling på generalforsamlingen, skal fremsættes inden udgangen af februar. Bestyrelsen regner med, at datoen holder, men belært af erfaringer fra de senere år, vil evt. udsættelse blive oplyst på denne plads samt annonceret i ugeavisen.

Vores præst, Signe, holder ferie d. 1.-17. januar. I mellemtiden vikarierer Ole Juul, så hvis I har brug for en præst i perioden, må I ikke tøve med at kontakte ham på tlf.: 2280 0827.

Velkommen til et nyt år i valgmenigheden!

Se den nye kirkeside her

Frans Maribo Pedersen