You are currently viewing Julegudstjeneste

Julegudstjeneste

AFLYSNING – SE MERE PÅ FORSIDEN

Kære menighed,

Meget har været anderledes i år, og jeg føler en vis ængstelse derved. Ikke blot synes fremtiden uklar, meget af det, vi kender, har også ændret sig. Det er ikke nemt for os, der trives bedst i vante og trygge rammer. Ikke desto mindre står det klart, at vi kan overkomme megen uvished, så længe vi gør det sammen. Derfor er jeg overbevist om, at julen nok skal blive hjerternes fest igen i år.

Julens budskab er så strålende stærkt, og vi har brug for at høre det – og høre det i fællesskab! Derfor har vi besluttet at fejre julegudstjeneste i Vivild i hal A på VGI kl. 14.00 juleaftensdag. Det skyldes, at vi i hallen ikke skal afvise nogen i døren, og at vi samtidig kan synge julen ind uden at bekymre os for smittespredning. Vi håber inderligt, at I vil bakke op om denne gudstjeneste, selvom om mange af jer, som jeg selv, helt sikkert vil savne kirkens rum. Da Vejlby kirke er større, kan vi holde gudstjeneste dér kl. 16.00. Således skulle alle have mulighed for at være med, hvor og hvornår det passer dem bedst. Personlig glæder jeg mig til at fejre jul med jer alle – også selvom rammen bliver en anden, end vi er vant til. Tør I træde med mig ind i den uvished? Så er jeg overbevist om, at vi går opløftede derfra!

På glædeligt gensyn,

Jeres præst, Signe Helbo.