“Vi har det ganske glimrende, men har det alligevel ikke godt.” Sådan skriver Jon Kalman Steffansson.
Torsdag d. 24 februar kl. 19.00 vil vores præst, Signe Helbo, holde foredrag for os. I sit foredrag “at skabe og være skabt” giver hun, med udgangspunkt i udvalgte litterære citater, sit bud på, hvorfor vi alligevel ikke har det godt, når vi øjensynligt har det ganske glimrende.
