Aftenforedrag

“Vi har det ganske glimrende, men har det alligevel ikke godt.” Sådan skriver Jon Kalman Steffansson.

Torsdag d. 24 februar kl. 19.00 vil vores præst, Signe Helbo, holde foredrag for os. I sit foredrag “at skabe og være skabt” giver hun, med udgangspunkt i udvalgte litterære citater, sit bud på, hvorfor vi alligevel ikke har det godt, når vi øjensynligt har det ganske glimrende.